Her finder du svar på eventuelle spørgsmål du måtte have i forbindelse med dit køb hos ebuy24.dk

Generelt

1. Har i et showroom, hvor man kan se varerne opbygget?

For at holde omkostningerne nede, så vi kan tilbyde vores produkter til en så fordelagtig pris som muligt, har vi ingen fysiske butikker og handler udelukkende over nettet.

2. Hvad gør jeg hvis møblet ikke er som jeg havde forestillet mig? Kan det sendes retur og hvordan foregår det? 

Hvis man af den ene eller anden grund ikke bryder dig om møblet har man altid 14-dages fortrydelsesret når man handler på nettet. Det er fra den dag man modtager varen at de 14 dage starter. Man pakker varen tilbage i original og intakt emballage og kontakter Kundeservice for at få registreret returneringen og kundeservice vil guide vores kunder igennem forløbet. 

3. Kan vi købe reservedele hos ebuy24.dk?

Vi handler med færdigpakkede lagervarer, og har ikke enkelte dele som fx ekstra hylder eller ben til sofaer. Ved reklamation har vi dog adgang til erstatningsdele.

4. Kan vi afhente/indlevere varer på Langkær 2A?

Nej - levering og returnering foregår igennem registreret fragtfirma/Kurér. 

5. Kan virksomheder handle hos ebuy24.dk?

Ja – kontakt kundeservice for yderligere oplysning.

Betaling

1. Kan jeg betale med mit Mastercard?

Ja, vi modtager følgende kreditkort på ebuy24.dk:
Dankort, Visa Dankort, Master Card, Visa Electron og JCB.

Der kan også betales via Mobilepay (Danske Bank app til betaling via smartphone) og Paypal.

2. Er det sikkert at betale med kreditkort på ebuy24.dk?

Ja, betalingssystemet Onpay er en større dansk anerkendt betalingsgateway, hvor kreditkortoplysninger transmitteres ssl krypteret. Derudover er Onpay pci certificeret (en international sikkerhedsstandard) og understøtter 3d secure som pr. 01.01.2021 er blevet et krav. 
 

Levering

1. Hvor lang er leveringstiden fra jeg har bestilt min vare?

Vi leverer dagligt i hele Danmark. Typisk leveringstid på lagerførte varer er 1-2 hverdage. Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis du ønsker levering på en bestemt dag. Når du bestiller hos os, kan du vælge at varen stilles i f.eks. din carport, opgang, foran din hoveddør eller lignende.

Der adviseres en leveringsdato ved ordreafgivelse, og modtager man ikke denne kan man kontakte kundeservice, der kan oplyse den præcise leveringsdato. 

2. Hvad sker der, når jeg ikke er hjemme på leveringsdagen?

Skulle du ikke være hjemme på leveringsdagen, bliver din vare kørt til nærmeste fragtcentral, hvor du enten selv kan afhente den eller aftale en genudkørsel med os. Genudkørslen skal du selv betale.
Alternativt kan det aftales at varen må stilles i f.eks. din carport uden modtagerkvittering. Varer, der bliver leveret med GLS, bliver enten kørt til nærmeste pakkeshop til afhentning, eller tilbage til depotet, hvorefter de vil blive forsøgt leveret igen, dagen derpå. Du vil få besked herom i din postkasse.

3. Hvor kan jeg finde fragtprisen?

Vi leverer gratis til hele Danmark samt Bornholm (undtaget alle andre ikke-brofaste øer).

4. Jeg bor på anden sal, bliver min vare båret op til min lejlighed?

Nej, levering sker kun til første dør ved gadeplan.
 

5. Leverer i min vare til Grønland? 

Nej, vi kan levere til afskibningshavnen i Aalborg. Du skal selv kontakte Royal Arctic Line og lave en aftale omkring søtransporten.

Der får du ved aftale et Reference/Booking nummer, som vi skal vedlægge din forsendelse når vi sætter dit gods af.

De tager ikke imod varerne uden dette referencenummer.

Den efterfølgende fragt derfra og til Grønland, samt indfortoldning er du som kunde selv ansvarlig for, og vi anser vores levering som komplet, når den er modtaget hos Royal Arctic Line A/S.

Her er den virksomhed, der tager imod dine varer fra os.

Du skal indtaste deres adresse som leveringsadresse i din ordre hos os, samt vedlægge et referencenummer.

Royal Arctic Line A/S
Vejdybet 16
9220 Aalborg
Tlf: +299 34 91 00

 

6. Leverer i min vare til Færøerne?

Nej, vi kan levere til afskibningshavnen i Hirtshals. Du skal selv kontakte Smyril Line Cargo og lave en aftale omkring søtransporten.

Der får du ved aftale et Reference/Booking nummer, som vi skal vedlægge din forsendelse når vi sætter dit gods af.

De tager ikke imod varerne uden dette referencenummer.

Den efterfølgende fragt derfra og til Færøerne, samt indfortoldning er du som kunde selv ansvarlig for, og vi anser vores levering som komplet, når den er modtaget hos Smyril Line Cargo.

Her er den virksomhed, der tager imod dine varer fra os.

Du skal indtaste deres adresse som leveringsadresse i din ordre hos os, samt vedlægge et referencenummer.

Smyril Line Cargo Hirtshals
Erik Sondrupsvej 10-12,
9850 Hirtshals
Tlf: +45 96550350